[ad_1]
El grup AIS ha nombrat Elías Bethencourt com a nou director comercial per a tota la regió d’Amèrica Llatina. Hasta ara, Elías era responsable de l’activitat de la companyia a Mèxic i Caribe. En la seva nova posició, liderarà l’estratègia de negoci de les 4 oficines que AIS té al continent: Argentina, Xile, Colòmbia i Mèxic, des de les quals es dóna servei a una vintena de països de la regió.
Bethencourt és llicenciat en Comerç Internacional i Postgrau en Gestió Estratègica, MBA i compte amb més de 15 anys gestionant programes d’assessorament en Gestió de l’Estrategia, Gestió Comercial, Gestió del Riesgo i Gestió del Capital Humano per a múltiples institucions financeres de Llatinoamèrica, públiques i privades.
L’objectiu principal de Bethencourt al front de la direcció comercial de la regió està recolzat a les entitats financeres per millorar la seva competitivitat, la seva sostenibilitat i avançar en la seva digitalització en un context marcat per les conseqüències econòmiques i socials derivades de la COVID-19.
La direcció de l’oficina d’AIS a Mèxic passa a mans de Daniela Robles, quien ha ocupat puestos de responsabilitat en institucions com Bancomext, Correos o Nacional Financiera, on va dirigir l’àrea de Estrategia e Innovación Institucional.
Grup Acerca de AIS
AIS Group és una empresa de consultoria estratègica, financera i tecnològica amb operacions a nivell internacional. La seva especialitat és generar valor a partir de les dades mitjançant l’ús de tècniques d’intel·ligència artificial, intel·ligència de negoci i tecnologia per als seus clients abasten els seus objectius. Per a ell, recolzeu-vos en la creació de sistemes de suport a la presa de decisions basades en la modelització estadística per a la previsió i la matemàtica per a l’optimització, així com en l’ús de tècniques Big Data i Machine Learning.
Entre les seves principals línies de negoci està la gestió del risc de crèdit i la transformació digital de la banca, l’optimització de processos a la indústria 4.0, la construcció de models d’orientats a màrqueting (propensió de compra, venda creuada, recomanació d’accions comercials) , el càlcul d’indicadors sociodemográficos i en general tot allò que suposarà transformar les dades en coneixement per a aconseguir els objectius de negoci de les entitats o millorar el servei de les administracions als ciutadans, com en els aspectes relacionats amb les ciutats intel·ligents.
AIS Group lleva des de 1987 treballant a Espanya i actualment donant servei a entitats en una cincuentena de països al món, especialment a Amèrica Llatina. Entre els seus clients compten entitats com a Grup BBVA, Grupo CaixaBank, Grupo Falabella, Grupo Santander, Solvia, Banc Sabadell, Banco Africano de Desarrollo, Banco Itaú, Bank of Africa, Banco Crédito de Perú o Caixa Popular Mexicana.
[ad_2]