[ad_1]
Contents.com estrena aquest nou nou Director de Tecnologia: Daniele Salvati. La seva fitxa confirma la inversió de la companyia per a optimitzar els seus processos i ser així més competitius amb millores estructurals i noves solucions a l’àmbit tecnològic. Solo des de 2022, Contents.com ha incorporat 5 noves persones aconseguint un equip de 55 persones.
Daniel Salvati compte amb una amplia trajectòria professional, els seus inicis van ser programadors en una petita empresa de quatre empleats. L’any 2013 es va incorporar a Antevenio, una multinacional líder en marketing digital, com Desarrollador Web Senior i tan sol dos anys després, obtiene la promoció a Director d’Informàtica. Más adelante, en 2017, el nombran CTO per liderar la transformació tecnològica de GoodBuy Auto, primer E-commerce automotor a Italia, arribant a les portes de Quattroruote Professional i Arval. El 2019 continua el seu propi desenvolupament professional a l’àrea directiva i tècnica en ICE Flex, una realitat compartida amb la gegantesc Wittmann Battenfeld i avui, una vegada anys després, Salvati empieza una nova aventura en Contents.
“Empezar en Contents supone un ambicioso reto professional que enfronta amb molt entusiasmo. Es tracta d’una companyia molt bé estructurades i amb les idees clares sobre el seu futur, el que per a mi, hauria de ser una empresa: un lloc estimulant on poder créixer junt a un bon equip”, afirma Salvati.
El nombrament de Daniele Salvati posa de relleu l’aposta de Continguts pels millors talents, que busquen romper els esquemes tradicionalsprojectar solucions creatives per innovar la societat i projectar-se per superar les fronteres, posant en pràctica idees que sumen valors concrets a la vida de les persones.
“Creem que el canvi és una oportunitat i un bon punt de partida per seguir optimitzant com a empresa i convertir-nos en la millor opció per als nostres clients.
La tecnologia da forma a tot el que fem i estic convençut de que Daniele és la persona justa per guiarnos con firmeza hacia nuevos estímulos que tengan como foco principal a las personas”, afirma Francesco Magnocavallo, Director de Producto de Contents.com
[ad_2]