[ad_1]
El grup és proveïdor de Mercadona, Lidl, Aldi, Primor, Druni y Consum
Companyia en la que estan integrades les firmes ‘Casa de los Aromas’ i ‘Flor de Mayo’
Jesús Gómez SL., empresa valenciana en la que estan integrades les firmes ‘La Casa de los Aromas’ y’Flor de Mayo’, ha seguit obtenir la certificació que reconeix la implantació de la Norma IFS Global Markets HPC (Atenció Domèstica i Personal)en els seus dos alcances de Cosmètica y Ambientació. La auditoria de certificació es va realitzar en desembre de 2021 y, segons ha explicat la CEO de Jesús Gómez SL, María Jesús Gómez“sin duda, aquest assoliment impulsa la confiança que generamos en nuestros clientes y supone un salto cuantitativo que nos diferència substancialment de la competència”.
En la seva opinió, “gracias a este hito, vamos a tener accés a nous mercats més exigentsja que hem entrat a formar part de la base de dades d’IFS i ens ajustem a les especificacions de qualitat, establerts per clients comercials nacionals i de l’estranger”. Tal i com ha assegurat Gómez, “esta certificació respalda el nostre rendiment y competitivitataixí com el nostre treball per incrementar la seguretattanto de nuestros productos como de nuestros procesos”.
Els objectius fonamentals de la IFS Global Markets HPC, reconegut a nivell mundial, suposen l’establiment d’un sistema d’avaluació consistent i uniforme; treballar amb entitats de certificació acreditats i auditors IFS aprobados; i garantir la comparabilitat i la transparència en tota la cadena de subministrament. Concretament, Jesús Gómez ha estat certificat en Productes cosmètics: perfums, cremes, sprays hidroalcohólicos, mascarillas, olis corporals, gels exfoliants, aigües fresques, bombes de sal, etc; y Productes químics d’ús domèstic: mikados, aceites aromàtics, olis ambientadors, sobres perfumats, etc.
Per aconseguir aquesta certificació, l’empresa ha posat en marxa un extenso pla de reformes i millores des de principis de 2021, compte amb una inversió de 2 milions d’euros para la adequació de la plantamillores per a la qualitat total i també para nova maquinaria. Dicha reforma compleix amb l’objectiu d’adequar els fluxos productius orientats per al màxim compliment de les directrius de la norma.
Asimisme, la implantació de la norma, clau en el Pla Estratègic de l’empresa, s’ha realitzat des del Àrea Tècnica i de Calitat, gràcies pel treball i l’esforç desenvolupat per tots els professionals que integren. La amplia trayectoria de tots ells ha fet possible que la implantació de la norma no hagi necessitat una consultoria externa per aconseguir-la.
Sobre la NORMA IFS
IFS Global Markets – HPC és un programa estandarditzat d’avaluació de seguretat no alimentaria per a minoristes i fabricants de productes HPC de marca. El programa està destinat a recolzar les empreses en el desenvolupament dels seus sistemes de gestió de seguretat de productes. La norma IFS surge de l’augment constant de les exigències dels consumidors, de les responsabilitats dels distribuidors i majoristes, de l’increment de les exigències legals i de la globalització del subministrament de productes. Tots aquests escenaris han de desenvolupar una norma uniforme enfocada a la seguretat dels productes. A més, la norma IFS, també ha estat una solució per reduir el temps, associat a les múltiples auditories de les parts involucrades a la cadena de subministrament.
Sobre Flor de Mayo y Casa de los Aromas
Amb més de 25 anys de trajectòria, Flor de Mayo i Casa de los Aromas, forma part de Jesús Gómez SL, empresa familiar fundada als anys 90 i líder en la fabricació de fragàncies, productes de bellesa i ambientació. Tots ells, orientats a satisfer el cuidado personal i la creació d’ambients únics al hogar. Conta amb laboratori propi, amb l’objectiu de mantenir en tot moment la qualitat dels seus productes, disposar d’un equip tècnic de professionals amb gran experiència en el sector cosmètic, perfumeria i ambientació. Siempre amb la finalitat de millorar el resultat final dels productes, recolzant també la formació del personal i col·laborant amb laboratoris i experts externs.
[ad_2]