[ad_1]
El minucioso llistat elaborat per la consultora Tormo Franquicias sobre les 25 franquicias idònies per a invertir destacan a The Closet com una alternativa interessant per emprender a l’àmbit del retail. El TOP 25 publicat el 12 de maig destaca a la solvente franquicia com un concepte de format boutique d’estil “vintage romàntic” que encara hi ha tres línies de servei en un mateix espai: calçat, moda i complementssiendo aquesta oferta de producte un aspecte distintiu en l’àmbit de les franquícies.
La implicació de la marca en l’arranjament del negoci i la gestió posterior catalogan a The Closet com la elecció prioritària per a emprenedors. A més, l’operativa està dissenyada per perfils sense experiència en l’àmbit de la moda, ja que compta amb central de compres, estructura de logística i formacions continuades amb professionals del sector.
La consultora responsable de gestionar la seva expansió Tormo Franquicias Consulting destaca les condicions ofertades per la red de franquicias The Closet “son inmejorables ja que dins del seu àmbit d’activitat és la més variada ja la seva vegada la més econòmica, tenint com a prioritat l’escalabilitat i ganancia del franquiciado.”
Amb unitats a Madrid i Guadalajara, The Closet es pot conèixer per diverses qualitats:
Interiorisme i evasió: la imatge de la franquicia és cuidada, elegant i diferencial sent un punt atractiu per a locals a pie de carrer o centres comercials. A més, les seves dimensions reduïdes a partir de 50m2 la permeten ubicarse en zones molt comercials d’alt tránsito a lloguers reduïts.
Rotació i varietat de producte: la central de compres pròpia The Closet és la major avantatge i que obté peces en exclusiva únicament disponibles als espais de la marca, a més de poder introduir noves prendes cada setmana a preus asequiblesfacilitant la facturació i l’entrada continua de clients potencials i fidelitzats.
Suport i implicació: amb una unitat franquiciada ja testada i amb amplis màrgenes de ventas superant els 300.000 euros anuals. El model de The closet es caracteritza pel compromís dels propietaris amb el funcionament de les unitats, per a ell, donaran formacions presencials amb professionals de grans cadenes exitoses de retaili es carregaran de tota la part de producte, logística, intranet i packaging.
Les noves unitats The Closet requereixen un disseny mínim, destinats a la inversió inicial de 22.000€ al equipament, decoració i mobiliari boutique vintage d’estil, sistema informàtic, estoc inicial de producte i embalatge i suport en la pre i post implantaciósiendo esta última fase vital para el arranque exitoso de la franquicia.
L’equip The Closet donarà suport en la recerca i negociació de local, adequació, pla de formació per a la gestió del negoci: tècniques de màrqueting i vendes, control de personal, reposició d’estoc, etc. assistència en la inauguració i primers dies d’obertura .
[ad_2]