[ad_1]
Actualment, els mitjans de comunicació segueixen creixent de forma ràpida gràcies a la tecnologia, cada cop més innovadora. Això ha ajudat als mitjans de comunicació cada vegada més amplis i massius, conseguint aconseguir una quantitat d’audiència molt major que els mitjans més tradicionals. Es tracta dels mitjans digitals, que actualment aconsegueix un abast de milions de persones i per què no dir-ho, són capaços d’aconseguir absolutament tota la població. No obstant això, aquesta massificació ha conseguit que les persones es troben cada cop més perseguides per la publicitat, provocant que aquesta pierda la força i la importància.
Quan una persona navega per Internet, es troba amb una gran quantitat de missatges publicitaris, sobre tot a les xarxes socials, els mitjans digitals més utilitzats per les persones actualment. És més, en la majoria de les xarxes socials, està comprovat que apareix un post de publicitat per cada 3 post orgànics, és a dir, que no son de pago. Per tant, la publicitat digital, encara que al llarg del temps ha conseguit un abast inigualable als altres mitjans, en moltes ocasions passa desapercibida pels usuaris a causa de la gran quantitat d’estímuls que reben al llarg del dia.
En conseqüència, els mitjans impresos encara tenen molt que dir en les estratègies publicitàries de les empreses en l’actualitat. El secret per fidelitzar als clients mitjançant els mitjans impresos, segons ImprentaMadrid.com, una empresa amb una llarga experiència al món de la imprenta, els regals. Per generar records, aquesta empresa sugiere els regals impresos. Encara que les targetes de fidelització també són un sistema que ha funcionat també (en el que s’acumulen els serveis o productes adquirits fins a aconseguir un gratuït). Això harà que el client tingui certa freqüència en les seves visites, per la percepció del servei li saldrà més assequible amb aquest regal.
“Els regals impresos als clients, poden ser la millor estratègia publicitària que un empresari pot tenir per a generar-se en els mateixos. Sobre tot, si es tracta d’un regal útil, que podrem conservar i utilitzar al llarg del temps, com per exemple un calendari, una agenda o un bolígraf. Aquests objectes son gua10rdados pels clients i cada vegada que els emplean, l’empresa que ha imprès la seva identitat visual corporativa en l’objecte és gravat”, explica ImprentaMadrid.com.
[ad_2]